آرایش عروس

120 عاز زیباترین مدل آرایش عروس ایرانی جدید 2018 97 – گلچینی از زیباترین عمدل مـیکاپ عروس ایرانی جدید سال 2018 97 – شینیون عروس – مدل آرایش صورت عروس

مدل آرایش عروس

شما عزیزان رو بـه تماشای 120 عآرایش عروس یـا مـیکاپ عروس دعوت مـی نماییم.

عآرایش عروس ایرانی 2018

عمـیکاپ عروس ایرانی 2018

عآرایش عروس ایرانی 97

عمـیکاپ عروس ایرانی 97

مدل آرایش عروس ایرانی جدید 2018

مدل مـیکاپ عروس ایرانی جدید 2018

انواع مدل آرایش عروس ایرانی جدید 97

انواع مدل مـیکاپ عروس ایرانی جدید 97

عمـیکاپ عروس ایرانی با تاج عروس زیبا

ععروس ایرانی با آرایش و شینیون موی زیبا

زیباترین مدل شینیون عروس جدید 97 2018

زیباترین مـیکاپ عروس – شینیون موی عروس

آرایش صورت عروس ایرانی جدید و زیبا سال 2018 97 از سایت نیک استار

جدیدترین شینیون عروس ایرانی زیبا و ساده

شینیون عروس 2018

ععروس ایرانی جدید 2018 97

گالری زیباترین مدل مـیکاپ عروس جدید با طراحی ناخن زیبا

شینیون موی عروس با طرحی ساده و زیبا

مدل گریم عروس ایرانی به منظور جشن عروسی

یک ماه قبل از جشن عروسی چه بخوریم و چه نخوریم که تا در زمان جشن عروسی چهره ای زیبا داشته باشیم.

رژیم آبی بسیـار مناسب است، مدل مانتو هوله ای آب بسیـار زیـادی بنوشید که تا تمام سموم از بدن و پوست شما خارج شود. مدل مانتو هوله ای حتما از نرم کننده پوست استفاده کنید که تا ملایمت پوست شما حفظ شود. مدل مانتو هوله ای از دو هفته قبل از مراسم، مـیوه و سبزیجات زیـاد بخورید و دور غذاهای چرب، شیرین و پر ادویـه، فست فودها و هله هوله هایی مثل چیپس و پفک را از یک ماه قبل خط بکشید. زیرا این غذاها پوست را کدر، خسته و تیره و جوش دار مـی کنند.

در آرایش چیزهای جدید را امتحان نکنید

روز عروسیتان زمان مناسبی به منظور آزمایش چیزهای جدید به منظور اولین بار نیست. اگر که تا به حال رژ قرمز و یـا سایـه دودی نزده اید، بـه هیچ عنوان آن را به منظور روز عروسیتان هم امتحان نکنید.

در آرایش تغییر عمده ایجاد نکنید

تغییرات عمده همچون برنزه ، برجسته گونـه ها و یـا کوتاهی زیـاد مو را به منظور روز عروسیتان درون نظر نگیرید. شما مطمئن نخواهید بود کـه این تغییرات عمده برایتان مناسب خواهد بود.

برای امتحان تغییرات، زمان اختصاص دهید

هر ایده ای کـه برای آرایش مو و یـا صورتتان درون روز عروسی دارید، حتما از سه ماه پیش از عروسی امتحان کنید. اگر دوست دارید موهایتان را هایلایت کنید کوتاه کنید و یـا مراقبت های پوستی بر روی پوستتان انجام دهید، حتما از سه ماه پیش از عروسی این زمان را انتخاب کنید.

همـه خانواده مشتری یک آرایشگر نشوید

از قدیم مرسوم بود کـه عروس با ان جوان یـا مادر و و و ‌‌هایش همـه نزد یک آرایشگر آشنا مـی‌رفتند. هیچ وقت این اشتباه را نکنید زیرا بعدا همگی شبیـه هم خواهید شد! سبک کار آرایشگرها معمولا مشخص هست و تم اصلی کارشان را حتی اگر نخواهند هم روی افراد متفاوت پیـاده مـی کنند. اگر مـی خواهید درون عروسی تک باشید، آرایشگرتان را با دیگران قسمت نکنید!

ماندگاری آرایش عروس

عروس چطور مـی تواند مطمئن باشد آرایشش درون تمام طول روز باقی مـی ماند؟ به منظور چشم ها، استفاده از سایـه ها و خط چشم با ماندگاری بالا و اتمام آن با سایـه روشن روی استخوان زیر ابرو به منظور جلوه بـه چشم مناسب است. روی گونـه هایتان از دو نوع رژ گونـه استفاده کنید، اولی نوع خنثی کـه از برآمدگی گونـه شروع شده و به سمت خط موهایتان مـی رود و دومـی سایـه ی روشنی کـه فقط روی برآمدگی گونـه استفاده مـی شود. به منظور ماندگاری رنگ لبهایتان نیز قبل از استفاده از رژ لب، دوررا خط کشیده و حتی رویرا نیز با مداد کاملا پر کنید.

موی مصنوعی نگذارید

اجازه ندهید آرایشگر به منظور راحتی کار خودش موی مصنوعی بـه موهای شما اضافه کند زیرا رنگ این موها درون زیر فلاش دوربین‌ها کاملا با رنگ موی‌ خودتان متضاد مـی‌شود و مـهمان‌هایتان تصویر بدی را از شما بـه خانـه مـی‌‌برند.

مراقب عها باشید

برای این کـه در عهای عروسی عجیب و وحشتناک بـه نظر نرسید، آرایشتان را با پودر ثابت کنید و مطمئن شوید کـه پوستتان مات شود که تا در عها براق نیفتد. همـینطور رژلبی را انتخاب کنید کـه کمـی از حد معمولی کـه استفاده مـی کنید روشن تر باشد. زیراهای کمرنگ درون عکس، محوتر بـه نظر مـی آیند.

در مورد آرایش دلخواهتان قصه نگویید

هیچ وقت با توضیح از آرایشگر نخواهید مدل موی یـا آرایشی را کـه در ذهن شماست پیـاده کند. چون ممکن هست برداشت او با شما خیلی متفاوت باشد. بنابراین حتما مدل مورد نظرتان را درون قالب عکس، آن هم حداقل یک هفته قبل از عروسی بـه او نشان دهید.

ابروهایتان را فراموش کنید

اغلب آرایش ابرو مورد غفلت قرار مـی گیرد. رنگ ابروهایتان را با رنگ موهایتان هماهنگ کنید. پر قسمتهای خالی ابروهایتان را نیز فراموش نکنید. اما مراقب باشید ابروهایتان تحت تاثیر آرایش چهره تان قرار نگیرد. مثلا بـه بهانـه این کـه آرایش چشمتان حتما بیشتر باشد ابروها را نتراشید یـا آنـها را زیـادی پهن و باریک نکنید. هر قدر ابرو طبیعی‌تر باشد عروس زیباتر خواهد بود البته منظور این نیست کـه ابروها را برندارید بلکه از آرایشگرتان بخواهید کـه ابروهایتان را نـه خیلی باریـه خیلی پهن کند و طوری بـه آن‌ها فرم دهد کـه با چشم‌ها و صورتتان هماهنگ شوند. یک ابروی زیبا جذابیت چشم‌ها را چند برابر مـی‌کند. همچنین که تا جایی کـه امکان دارد دم ابرو را تیغ نزنید چرا کـه از حالت طبیعی درمـی‌آید و چهره‌ای مصنوعی پیدا مـی‌کنید.

پنج اشتباه رایج درون آرایش عروس

آرایش عروس و مشکلات آرایش صورت آن ها. بیشتر عروس ها علاقه دارند کـه آرایش آنـها بـه شکل حرفه ای انجام شود. معمولا هزینـه اجرای آرایش های حرفه ای گران از آب درون مـی آید. بنابراین حتما خودتان را با توجه بـه توان مالیتان به منظور چنین خرج هایی آماده کنید. از سوی دیگر شما بـه هر حال بـه دنبال نتیجه مطلوبی از آرایش خود هستید. به منظور جلوگیری از اشتباه های مرسوم کـه باعث تأثیر منفی بر کیفیت آرایش شما مـی شود درون این مقاله پنج مورد را مورد بحث قرار مـی دهیم.

۱ – استفاده از رتینوئید قبل از آرایش عروس

اگر شما از آن دسته محصولات آرایشی و بهداشتی ای استفاده مـی کنید کـه حاوی رتینوئید (Retinoid) هستند یک ماه قبل از اجرای ارایش حتما مصرف این محصولات را قطع کنید. رتینوئید باعث حساس شدن پوست شما مـی شود و با انجام یک آرایش سنگین ممکن هست پوست شما دچار التهاب و حتی سوختی شود.

۲ – کرم زیر چشم استفاده نکنید.

کرم زیر چشم سبب ضخامت پوست مـی شود. وقتی شما سعی مـی کنید با این کرم دور چشم را التیـام بدهید و چروک ها را کمتر کنید پوست آن ناحیـه حالت اسفنجی پیدا مـی کند و به سختی با محصولات آرایشی رنگ مـی گیرد.

۳ – از مصرف SPF دوری کنید

SPF مخفف عامل محافظت کننده درون برابر آفتاب هست که درون کرم های ضد آفتاب وجود دارد. اگر روزانـه از مرطوب کننده ها استفاده مـی کنید بـه این نکته توجه داشته باشید کـه این محصولات ترکیباتSPF دارند. توصیـه مـی کنم حداقل یک هفته از مرطوب کننده های بدون SPF استفاده کنید و بعد به منظور اجرای یک آرایش عروس حرفه ای پیش آرایشگر بروید.

۴ – اپیلاسیون نکنید

اپیلاسیون و اصلاح موهای زائد باعث مـی شود پوست شما خیلی حساس شود و وقتی از لوازم آرایشی استفاده مـی کنید ایجاد سوزش کند. حداقل دو روز قبل از ارایش موهای زائد را اصلاح کنید. اگر با برنامـه ریزی این کار را انجام دهید پوست شما درون حین آرایش ملتهب نخواهد شد.

۵ – از اسپری برنزه کننده استفاده نکنید

از اسپری های برنزه کننده فقط قبل از ارایش عروسی استفاده کنید. اگر شما مـی خواهید حتما پوستتان را با رنگ مخصوص برنزه کنید توصیـه مـی کنم صورتتان را با رنگ نکنید چون بعدا آرایشگر شما با لوازم ارایش مـی تواند صورت و گردن شما را بـه رنگ برنزه دربیـاورد.

جوش آکنـه و خشکی پوست بـه شکل طبیعی اتفاق مـی افتد، اما شما مـی توانید حداقل با این پنج روش جلوی این مشکلات پوستی را هم بگیرید.

منبع : مدل مانتو هوله ای نیک استار




[40 عاز زیباترین مدل آرایش عروس ایرانی جدید 2018 97 مدل مانتو هوله ای]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 22 Jun 2018 09:54:00 +0000